Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J86i66ř10í 48L91i24b73e32r

28. 7. 2015 23:38

R^ Moc díky, perfektně napsané, zajímavé, a držím palce ! R^

0 0
možnosti

Fáááákt hůůůůůstýýýýýý!!!! ;-D;-D;-D

A sypte další...šup,šup...R^

1 0
možnosti

J55a72r97a 54R15a66n97k

22. 7. 2015 0:33

Umis! Ja se vzdy tesim na pokracovaniR^

3 0
možnosti

Než to dočtu do konce, tak se musím zeptat, abych nezapomněl: Máte toho Oggiho se škodíkama taky krásně přebásněnýho do angličtiny? Já jsem se s ním seznámil na německé televizi, kde všechny ty animovaný akce byly doprovázeny mnohem vtipnějšími sarkastickými básničkami (v němé české verzi stojí Oggy za en ono). Taky jsem se podival na kanadskofrancouzský originál, odkud ten vtip pocházel. Takže jak?

1 0
možnosti
Foto

Zdravím! :) No my právě na toho Oggyho nekoukáme:)) Ale já to znám v té němé české verzi a i tak mi to přijde geniální:)

0 0
možnosti

Tento styl psaní jest v mé oblibě :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 76
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1774x
"Bukowski s pipinou"

 

Story ze Zélandu a tak vůbec. Ovce, kopce a kopance — můj život, moje kecy, ber, anebo nech bejt.

POZOR, obsahuje ironii, nadsázku a trapný humor. Kdo nemá nic  z toho rád, nebude mít rád ani mě.