Západní pobřeží Irish style, foto story part 2

Druhej den nás čekal vejšlap na ledovec Franz Josef: do krpálu deštným pralesem a po kluzkejch šutrech, ale vyfasovali jsme spešl ohozy i boty, a taky sexy průvodce.

 Po registraci a nezbytnejch přípravách jsem se vydali mikrobusem na místo činu. 

 

 

 

 

 

 

Sice jsme nic neviděli, ale zato jsme byli kompletně zmrzlí, takže jsme si za odměnu dali tamější Hot Pools. Fotky nemám, páč v plavkách mě teda neuvidíte, takže tady aspoň ilustrační někoho jinýho. Ve sprchách jsem nechala fén  a Lisa plavky. Asi tam maj černou díru.

Další destinace: Greymouth. Svýmu názvu dostála tahle prdel dokonale: nic šedivějšího jsem v životě neviděla. U rčení "Tady chcíp pes" by měla ve slovníku bejt jeho fotka. No ale pivovar tam maj fajn, o tom v příštím čánku.

Autor: Lucie Menclíková | sobota 9.1.2016 20:34 | karma článku: 19,09 | přečteno: 620x
  • Další články autora

Lucie Menclíková

Co bylo v dopise

15.10.2017 v 11:20 | Karma: 23,26

Lucie Menclíková

Pořádná rána pod pás

23.9.2017 v 10:12 | Karma: 22,12

Lucie Menclíková

Vampire pipina

26.8.2017 v 16:20 | Karma: 25,64
  • Počet článků 76
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1774x
"Bukowski s pipinou"

 

Story ze Zélandu a tak vůbec. Ovce, kopce a kopance — můj život, moje kecy, ber, anebo nech bejt.

POZOR, obsahuje ironii, nadsázku a trapný humor. Kdo nemá nic  z toho rád, nebude mít rád ani mě.