Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Lásky jedné tmavovlásky V.?

Zuzana se sekla – netrvalo to dva tejdny, ale devět dní. No kdo by to řek? Já teda ne. Seběhlo se to následovně:

Hned druhej den po pochybným incidentu s Australanem/Kiwi Xy (trapnou story viz zde:http://menclikova.blog.idnes.cz/c/471529/lasky-jedne-tmavovlasky-iv-jak-me-rybar-zpraskal-prutem.html) jsme šli s Jasonem, Dinem a Nevaeh bruslit. Xy se samozřejmě neozýval, takže jsem byla celej ten večer fakt hrozně nasraná (hlavně na sebe, že jsem zas byla tak neobyčejně blbá). Vlastně jsem byla tak nasraná, že mi vůbec nedošlo, že si na zimáku budu muset opět půjčit brusle u Američana See you later (další trapnou story viz zde:http://menclikova.blog.idnes.cz/c/451891/lasky-jedne-tmavovlasky-iii-facka-c-2-kvetak.html). Ty vole, tohle město je pro mě fakt malý.

Na staďáku jsem poslala Jasona, aby mi pro ty brusle došel. Sorry, neptej se, prostě na to dneska nemám koule. Neptal se – nikdy mě tak nabroušenou neviděl a rozhodně to taky nechtěl schytat. Já bruslila jak o život, abych se nějak vybila, Dino se nekoordinovaně klátil jako obvykle, Nevaeh si šla radši dát kafe a Jason, jak jsem si po chvíli všimla, postával u manťáku a civěl na mě. Když jsem k němu zajela, abych se zeptala, co tak blbě čumí, přitáhl mě k sobě za ruce, což bylo poněkud divný. A prej že mi to jde. Uhm. „Domluvili jsme se s Dinem, že pak pojedou ještě k nám a půjčíme nějakej film.“ Hej doražte mě, ať se netrápim… nemám vůbec na nikoho náladu, chci se jít zabít, anebo aspoň spát.

Po cestě domů mi volá Zuzana, což beru jako vítanou příležitost si pořádně česky zanadávat a postěžovat. Rozčiluju se nad nevychovaným Xy, co mě tahá za nos, a taky nad „zasraným Američanem“.

„American!“ machruje Jason, že něco rozumí, a já na něj házim okem, jako že je borec. Když pak čekáme v autě na ten povedenej páreček Číňanů, co si ještě potřeboval skočit pro hambáč do Mekáče, mám kamennej ksicht, zkřížený ruce a nervózně podupávám nohou.

„Co to s tebou sakra dneska je?“ ptá se Jason.

„Nic, to je v pohodě.“ Typická ženská odpověď.

„No ok, jestli o tom nechceš mluvit.“ To teda nechci.

Film byl kupodivu skvělej (zélandskej snímek Boy/Kluk, vřele doporučuju, je to fakt prdel), škoda že jsem si ho pro samou svoji nasranost neužila. Číňani nicméně smíchy prskali jídlo všude kolem. Když se po závěrečnejch titulkách odebrali na kutě, Jason povídá, že jsem divná.

„To sis jako všimnul až teď?“

Zašklebí se. Jsem unavená. Usměju se a opakuju, že mi nic není.

„OK. A nechceš drink?“

„Nee, jdu spát,“ zamítám návrh a sbírám se k odchodu. Pak si ale říkám tvl… a vlastně víš ty co? Nalej to. „Hele nebo jo, dáme drink.“ Jason mi nalil obvyklou skleničku whisky a já ho požádala, ať mi přidá. Ještě. A ještě. Při pohledu na tu botu prohlásil, že to nemůžu vypít. Tak to si teda kuř, že můžu. Oklopila jsem whiskey do sebe a poprosila o další. Stejný množství. Když jsem exla i druhou sklenici, Jason prohlásil, že budu zvracet. Haha. A že v životě neviděl holku takhle pít. Vlastně ani chlapa. Kde to proboha žije?!

Hned mi bylo líp. A zase jsem měla náladu si povídat. Proč jsme po chvíli skončili pod jednou dekou, si nevybavim… asi mi byla zima? Mám pocit, že mi zas masíroval krk nebo něco a já si u toho lehla a mimoděk zalezla pod tu deku… no těžko říct. Každopádně další, co vim, že ležíme proti sobě na tom gauči, Jason se ke mně nakloní a dá mi pusu. Já ztuhnu, vykulím na něj oči, zamračim se a prohlásim geniální: „JASONE. Děláš si prdel, žes mi dal pusu?!“

„Ale no tak, Lucy… tulíme se tady pod dekou, cos na tom jako nečekala?“ Hm, pravda. Moc whiskey. Chvíli se mu snažim vyčíst z očí, co to má znamenat. Pak koktám, jestli něco takovýho chtěl udělat už delší dobu.

„Noo… ne že by to byl dlouhodobej plán, ale líbila ses mi od první chvíle, co jsem tě uviděl.“ A sakra. „A jak ses sem nastěhovala, začal jsem si říkat ty jo, já tu Lucy začínám mít rád… a nevěděl jsem, jestli je to dobře, nebo špatně. Ale prostě to tak bylo. A pak se to ještě posunulo, jak jsem ti tuhle masíroval ty záda…“ Aha! Já to věděla.

A pak jsem začala vyšilovat. Je to blbost, nebude to fungovat, a až se to posere, tak to bude mrtě trapný, protože jsme spolubydlící. A on, že ne, žádnej strach, půjde nám to spolu skvěle, rozumíme si, máme stejnej smysl pro humor a bla bla…

„Um... a co sakra to tvoje: ,Ženský mě momentálně vůbec nezajímaj‘?!“

„No to je pravda, já žádnou nechtěl, to ale neznamená, že když se mi nějaká postaví do cesty, tak do toho nepůjdu. A to se stalo s tebou.“ No, tak to potěš. Mračim se.

„Hele, jestli se se mnou chceš akorát vyspat, tak od toho dávám okamžitě ruce pryč, to je ta poslední věc, o kterou stojim.“ Dušuje se, že tak to v žádným případě není. „Co si o mně vůbec myslíš?! Já s tebou nechci vyjebat.“ Pořád se mračim. „Hele, co kdybys šla dneska spát ke mně, přísahám, že nic neudělám. Abys viděla, že jsem toho schopnej.“ Strašně moc se mračim. Jenže se mi od něj vlastně vůbec nechce. Ty vole, kdybych aspoň nebyla připitá… takhle se jen skočim převlíknout a hup k němu do postele. Respektive stojim váhavě ve dveřích. „Co tam tak stojíš, koozere? Alou spát, je pozdě."

Je to hrozně divný. V životě by mě nenapadlo, že se v týhle posteli (potažmo vůbec místnosti) někdy ocitnu. A líbat ho je ještě divnější. Tak nějak hrozně nepatřičný. Jak divný by to asi muselo bejt, kdybych byla úplně střízlivá?? Za chvíli se ale z „divný“ stává „hodně dobrý“ a Jason mě nakonec musí usměrňovat, že „to už by stačilo“:) Ještě několikrát vyšiluju, že jsem se musela zbláznit a bude z toho hroznej průser, že to nemůže fungovat, protože mně nikdy nic nefunguje a bla bla a bla bla. „Moc přemejšlíš,“ konstatuje a dává mi pusu na čelo. Jo, to je můj celoživotní problém.

Autor: Lucie Menclíková | pátek 6.11.2015 9:27 | karma článku: 22,79 | přečteno: 1779x
  • Další články autora

Lucie Menclíková

Co bylo v dopise

Přeloženo do češtiny, samotnou mě pobavilo, jak jsem to vzala systematicky haha. Přísahám, že anglicky to nezní tak trapně, ale tak co se dá dělat.

15.10.2017 v 11:20 | Karma: 23,26 | Přečteno: 1082x | Diskuse| Poezie a próza

Lucie Menclíková

Jak se mě ten nahoře snažil uplatit

Druhej den ráno naštěstí vůbec nevim, kde mi hlava stojí, zaspala jsem, a tak chvíli zmateně pobíhám po baráku, bleskurychle na sebe házim oblečení a sedám na kolo. Čeká mě pracovní pohovor.

25.9.2017 v 7:30 | Karma: 19,66 | Přečteno: 888x | Diskuse| Poezie a próza

Lucie Menclíková

Pořádná rána pod pás

Ty největší podpásovky přicházejí přesně ve chvíli, kdy to nejmíň čekáte. Překvapení mám ráda, ale ne ty nemilý. To je to nejhorší, co může bejt.

23.9.2017 v 10:12 | Karma: 22,12 | Přečteno: 1025x | Diskuse| Poezie a próza

Lucie Menclíková

Život bez stereotypů aneb Článek, na kterej není nikdo zvědavej

Život na Zélandu je život bez stereotypů. Funguje tu pohromadě takový množství kultur, že není šance nějaký zakořenit. Nelze najít jeden metr, podle kterýho by se dalo měřit. A je to super.

21.9.2017 v 7:30 | Karma: 36,28 | Přečteno: 5627x | Diskuse| Společnost

Lucie Menclíková

Vampire pipina

Nakonec zafungovalo starý dobrý vydírání. Nevařila jsem ani neuklízela, po baráku se pohybovala zásadně polonahá a při pokusu o jakejkoli kontakt na Jasona ukazovala vztyčenej prostředníček.

26.8.2017 v 16:20 | Karma: 25,64 | Přečteno: 2981x | Diskuse| Poezie a próza

Lucie Menclíková

Spor o prdy

Máme tu první zásadní problém, kterej se stal zdrojem uštěkanejch hádek, ublíženejch vydíracích manévrů a demonstrativního třískání dveřma. A jak se dalo při Jasonově svéráznosti očekávat, je to samozřejmě něco naprosto bizarního.

24.8.2017 v 12:57 | Karma: 35,63 | Přečteno: 5691x | Diskuse| Cestování

Lucie Menclíková

To je dost, táto, žes mě konečně taky někam vyvez

Jak Jason slíbil, tak se taky stalo. Dvoudenní výlet - jupííí! Jedeme až úplně na jih do Bluffu - nejjižnější město na Jižním ostrově, proslulý vynikajícíma ústřicema (FUJ, těch já se teda určitě zdržím).

21.8.2017 v 14:33 | Karma: 25,04 | Přečteno: 2072x | Diskuse| Cestování

Lucie Menclíková

Myles a Lisa se rozešli

WTF?! No jo. Je to neuvěřitelný, jak ty páry, co vypadaj, že jsou naprosto dokonalý a šťastný, vám vždycky nakonec vyrazej dech tím, že se rozejdou, a dvojice, u kterejch to evidentně skřípe, to (více či méně) vesele koulej dál.

18.4.2017 v 22:38 | Karma: 23,42 | Přečteno: 1118x | Diskuse| Cestování

Lucie Menclíková

Jasonovo nové já aneb Kde spal táta??

Co jsem se vrátila z vejletu, je Jason jako vyměněnej. Dalo by se říct, že je až MILEJ. Asi mu hráblo.

30.10.2016 v 16:28 | Karma: 25,11 | Přečteno: 1045x | Diskuse| Cestování

Lucie Menclíková

Christchurch a co z něho zbylo

Christchurch je město mnoha tváří, který ve mně zanechalo fakt rozporuplný pocity. Žádná z těch tváří není krásná, jsou spíš ztrhaný a zapatlaný make-upem, nicméně se jim nedá upřít zvláštní kouzlo.

29.6.2016 v 18:40 | Karma: 22,49 | Přečteno: 1186x | Diskuse| Cestování

Lucie Menclíková

Západní pobřeží Irish style, foto story part 3

Greymouth je prašná díra jak z Divokýho západu, hospody se nápadně podobaj tamějším saloonům. Divim se, že tady nepoletujou takový ty chuchvalce slámy.

10.1.2016 v 17:45 | Karma: 20,58 | Přečteno: 787x | Diskuse| Cestování

Lucie Menclíková

Západní pobřeží Irish style, foto story part 2

Druhej den nás čekal vejšlap na ledovec Franz Josef: do krpálu deštným pralesem a po kluzkejch šutrech, ale vyfasovali jsme spešl ohozy i boty, a taky sexy průvodce.

9.1.2016 v 20:34 | Karma: 19,09 | Přečteno: 620x | Diskuse| Cestování

Lucie Menclíková

Západní pobřeží Irish style, foto story part 1

To mi takhle ráno volá Myles, že za nima s Lisou přijeli dva irský krajani a chystaj se na čtyřdenní road trip po zélandským West Coast. A maj jedno volný místo v autě.

30.12.2015 v 7:00 | Karma: 22,45 | Přečteno: 741x | Diskuse| Cestování

Lucie Menclíková

Chlapci a chlapi

A tak jsem začala Jasona poznávat z úplně jiný stránky. Ukázalo se, že není jen přerostlý děcko, co se většinu času chová jako dement a nikdy nemluví vážně, ale taky chlap, kterýmu chybí táta a život s nim párkrát pěkně vyjebal.

29.12.2015 v 17:35 | Karma: 20,77 | Přečteno: 1217x | Diskuse| Cestování

Lucie Menclíková

Lásky jedné tmavovlásky V.:)

Když se ráno vzbudim, moje první myšlenka zní: no do prdele. Do prdele, do prdele, do prdele. A to ani ne tak proto, že sotva stíhám do práce.

27.12.2015 v 21:16 | Karma: 23,09 | Přečteno: 1653x | Diskuse| Cestování

Lucie Menclíková

Fat bitch a trapná masáž

Čas vrátit se zpátky do současnosti – do domku na kopci, kterej sdílím s potrhlým policistou a pravděpodobně taky myší a vačicí.

31.10.2015 v 21:04 | Karma: 22,33 | Přečteno: 1146x | Diskuse| Cestování

Lucie Menclíková

Run, Forest, Run! aneb Hornice na útěku

V hostelu jsme naštěstí moc dlouho nezůstaly, po tejdnu následovalo stěhování k letišti a čupr Devonovi, se kterým jsem získala novou běžeckou trasu.

28.10.2015 v 20:55 | Karma: 20,06 | Přečteno: 847x | Diskuse| Cestování

Lucie Menclíková

Uctívačka dortů nehází flintu do žita

Jak už jsem předeslala v minulým článku, potom, co mi pohled na váhu přivodil menší infarkt, jsem se rozhodla začít se sebou něco dělat. Ne že by mě tohle rozhodnutí nějak znenadání osvítilo, v minulosti proběhlo už několikrát.

26.10.2015 v 19:37 | Karma: 26,00 | Přečteno: 1068x | Diskuse| Cestování

Lucie Menclíková

Blues stárnoucí uctívačky dortů

Dovolím si na chvíli odbočit, aneb čas na tlustou vsuvku. O tom, jak mi věk a velikost pozadí přerostly přes hlavu.

10.8.2015 v 19:07 | Karma: 24,78 | Přečteno: 1311x | Diskuse| Ona

Lucie Menclíková

Lásky jedné tmavovlásky IV. - Jak mě rybář zpráskal prutem

Přemejšlela jsem, že tuhle epizodu snad vynechám, páč je to už vážně trapný... Ale tak jednou jsem se rozhodla jít s kůží na trh, tak bych ji tam měla vynýst celou, no ne? Ou jé, směle do toho.

4.8.2015 v 9:27 | Karma: 22,59 | Přečteno: 1567x | Diskuse| Cestování
  • Počet článků 76
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1774x
"Bukowski s pipinou"

 

Story ze Zélandu a tak vůbec. Ovce, kopce a kopance — můj život, moje kecy, ber, anebo nech bejt.

POZOR, obsahuje ironii, nadsázku a trapný humor. Kdo nemá nic  z toho rád, nebude mít rád ani mě.