Cestování

Lucie Menclíková

Lásky jedné tmavovlásky IV. - Jak mě rybář zpráskal prutem

Přemejšlela jsem, že tuhle epizodu snad vynechám, páč je to už vážně trapný... Ale tak jednou jsem se rozhodla jít s kůží na trh, tak bych ji tam měla vynýst celou, no ne? Ou jé, směle do toho.

4.8.2015 v 9:27 | Karma článku: 22.59 | Přečteno: 1567 | Diskuse

Lucie Menclíková

O policajtovi, co by zasloužil lepáka

Trocha infa: Jason je už přes deset let rozvedenej a má dvě děti, co žijou s mámou nedaleko od nás. Osmnáctiletej Jacob se zdá jako naprostej pohodář, často k nám chodí něco opravovat na autě a vždycky je nadšenej pro konverzaci.

2.8.2015 v 19:43 | Karma článku: 24.83 | Přečteno: 1517 | Diskuse

Lucie Menclíková

Sobotní idylka aneb Vražedkyni prozradila vagína

Skoro každej den si ráno vytáhnu na zahradu deku, snídám a kochám se výhledem na jezero a sousedovic psa, kterej věčně sedí u nich přede dveřma a čumí na mě.

21.7.2015 v 20:37 | Karma článku: 24.04 | Přečteno: 1991 | Diskuse

Lucie Menclíková

Nikdy neříkej nikdy, jinak se ti to okamžitě stane

Druhej den odpoledne sedim na koberci v obýváku a prohlížim si zarámovaný fotky, co má Jason rozestavěný kolem televize. Je na nich buclatej asi desetiletej hošík a malá zrzavá holčička, pravděpodobně jeho děti.

20.7.2015 v 10:03 | Karma článku: 22.58 | Přečteno: 1513 | Diskuse

Lucie Menclíková

Vánoce v srpnu a neuvěřitelný stěhování aneb Ručníky, co nepočkaly

Se stěhováním jsem dvakrát nespěchala, měla jsem ve starým bydlení zaplacenej nájem na další tejden, a tak jsem si ještě užívala času se spolubydlícíma.

5.7.2015 v 11:11 | Karma článku: 19.36 | Přečteno: 1061 | Diskuse

Lucie Menclíková

Pod policejním dohledem

No jo, takže bydlím s Jasonem. Celý se to seběhlo úplně náhodou, vůbec ho neznám a je to policajt, nicméně byla to nabídka, která se neodmítá.

27.6.2015 v 18:24 | Karma článku: 20.78 | Přečteno: 1261 | Diskuse

Lucie Menclíková

Usmrkaný goodbye

Omlouvám se za tu propastnou pauzu, je to zázrak, pokud si ještě někdo pamatuje, že jsem se tu pokoušela něco vyprávět, nicméně jsem zpátky a hodlám to dokončit. Uff. Dřív to nešlo, kdo bude číst, pravděpodobně pochopí.

24.6.2015 v 15:12 | Karma článku: 21.47 | Přečteno: 1156 | Diskuse

Lucie Menclíková

Lásky jedné tmavovlásky III. - Facka č.2: Květák

Co se týče chlapů, který si vybírám, vypozorovala jsem jednu věc: navazuju v protikladech. Před rokem a půl jsem byla s Čechem, co byl o hodně mladší, hned po něm si začala s Američanem, co byl o hodně starší. Taky to byl arogantní kretén (jak už jsem se někde zmínila), co si myslel, že budu skákat, jak píská, čímž si vysvětluju, proč jsem pak skončila s krotkým Australanem, co by pro mě udělal první poslední. Ten se ale zase nemyl... si nevybereš. No a tak se i teď stalo, že po plešounovi se na scéně objevil týpek s afrem.

5.3.2015 v 9:43 | Karma článku: 22.59 | Přečteno: 1604 | Diskuse

Lucie Menclíková

Lásky jedné tmavovlásky II. - Pičulíto, Čiče a Piči

Geograficky se nebudu posouvat příliš daleko, zůstanu u Jižní Ameriky, pouze Brazílii střídá Argentina. Hm, tak si říkám, že můžu působit tak trochu jako typický mladý muž-cestovatel aneb týpek, jehož smyslem života je prodlužovat svůj list národností, se kterýma se vyspal... nicméně vězte, že toto rozhodně není můj případ. Můj případ je pouze to, že mám kurevskou smůlu.

19.2.2015 v 7:33 | Karma článku: 24.73 | Přečteno: 1717 | Diskuse

Lucie Menclíková

Lásky jedné tmavovlásky I. - Muž se žlutou ponožkou

Je to tu, pustím se hrdinně do svejch milostnejch eskapád. Nazývat následující epizody „láskama“ je s největší pravděpodobností naprostej blábol... či ironie a cynismus, chcete-li, nicméně mi to přišlo jako dobrej nadpis.

13.11.2014 v 8:04 | Karma článku: 21.45 | Přečteno: 1898 | Diskuse
Počet článků 76 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 1774

"Bukowski s pipinou"

 

Story ze Zélandu a tak vůbec. Ovce, kopce a kopance — můj život, moje kecy, ber, anebo nech bejt.

POZOR, obsahuje ironii, nadsázku a trapný humor. Kdo nemá nic  z toho rád, nebude mít rád ani mě.