Diskuse

Spor o prdy

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J33i78ř69í 74L67i69b64e75r

26. 8. 2017 11:45

Jsou věci mezi nebem a zemí... Věda, že to druhému vadí, asi bych se snažil, abych mu "vadil" nepříliš často, popřípadě vůbec, bylo-li by to jen trochu možné. Ale - jiný kraj, jiný mrav. Pokud by to měla být jediná věc, která by mi vadila, měl bych překrásný život ;-D Karma k tomu, samozřejmě R^

1 0
možnosti

Bouře na lžíci vody.

Jinak představa, že by muž chodil před někam mimo obytné prostory s každým... je pro mě legrační. Někdy by se sousedi divili proč je každou chvíli venku a ještě hanbatý. Navíc jsou okamžiky, kdy by se mi to nelíbilo, kdyby každou chvíli odbíhal. A zakázat mu jeho oblíbená jídla, aby nebyl nafouklý. Lepší je dát si je s ním dohromady. Potom máme oba stejný problém a jsme si kvit.

Některá jídla opravdu musí jíst oba partneři, protože jinak by byly konflikty ještě o jiném voňavém konci. Třeba chleba sádlem a cibulí. Je to cítit ještě druhý den třeba při ranním polibku a když si ho nedám s mužem, cítím z něj ještě ráno cibuli a je mi to nepříjemné. Ale neřeknu mu to. Jen si zanadávám, že jsem si aspoň nedala kousek. Cibule je zdravá a je to jen moje chyba.

3 0
možnosti

Teda upřímně jestli je to skutečně pravda tak je to hooodně přehnaný. Představa že budu s někým do konce života a pokaždý když budu mít zažívací problémy budu chodit před barák nebo na chodbu je dost nereálná. Možná by si autorka měla koupit nafukovacího Kena v životní velikosti,.Ten bude voňet i za 20 let a nikdy nic nevypustí( pokud v něm nebude díra). Netvrdím že prdět někomu nahlas pod nos je mňamka ale tady se z toho fakt dělá trochu fobie

3 0
možnosti
Foto

Pecka, skvěle jsem se takhle při ránu zasmál.

5 0
možnosti

P59a68v65e29l 84P66u57š

25. 8. 2017 6:33

Už před sebou prdíte ???? No tak to už se můžete vzít;-D

11 0
možnosti
Foto

Přesně to mě u čtení napadlo :)

2 0
možnosti

Zakon schvalnosti, kdyz sem delal taxikare, tak taky prisla hezka slecna vzdycky tesne po tom, co sem malem rozerval trenky.

2 0
možnosti

Hmm. Před lety jsem byl na jedné akci s mladou, velmi atraktivní a distinguovanou angličankou. Večer jsme se hromadně i s dalšími trochu picli v baru a ona si začala stěžovat na manžela, jak je nechutnej, že v ložnici prdí do postele. Byla na něj dost tvrdá. Nevydržel jsem to a zeptal se jí jestli ona v posteli tedy neprdí, Dlouho bylo ticho a potom pronesla památné: "ano, ale až když manžel usne..."

7 0
možnosti

O čem ten článek vlastně je? O prdu? O tom jsou vlatsně všechny články a nebo většina.

3 0
možnosti

Kdo prdí, zdraví si tvrdí.

I doktoři po operaci pacienta sledují, kdy začne prdět.

Vy chcete být nemocná?

;-D

3 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS