Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Lucie, Vy jste superpozitivní číslo! To jsou moc milý blogy. Díky, díííky za ten optimismus.:-)))

0 0
možnosti
Foto

Haha, neni zac, neni nad to nekoho rozesmat, jsem poctena :))

1 0
možnosti
Foto

J46i63ř71í 23L26i49b90e65r

11. 11. 2014 12:30

Auuuuu.  „Ohhh… where is Beast (příšera)?“ Jsem sestřelen pod stolem a chechtám se do zblbnutí R^

1 0
možnosti
Foto

Jo, nejak tak jsme tu reagovali i my, kdyz pan toto zahlasil :))

0 0
možnosti
Foto

Kriste;-D... měla bych se zeptat manžela, pod čím mě má uloženou. Dcera tam toho svého měla kdysi pod názvem "Nevděčnej parchant", ale byli a jsou v poho:-)

1 0
možnosti
Foto

No vzdyt:) Sranda musi bejt :)

0 0
možnosti
  • Počet článků 76
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1774x
"Bukowski s pipinou"

 

Story ze Zélandu a tak vůbec. Ovce, kopce a kopance — můj život, moje kecy, ber, anebo nech bejt.

POZOR, obsahuje ironii, nadsázku a trapný humor. Kdo nemá nic  z toho rád, nebude mít rád ani mě.