Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J88i36ř26í 22L65i82b85e56r

25. 10. 2014 13:15

Děvče, Vy máte literární talent R^

0 0
možnosti
Foto

Už několik dní jsem vyhlížel nový článek o životě na kiwi ostrově, ale čekání se vyplatilo - opět klasicky bomba! R^

Btw, na kolik tam asi vyjde zpáteční lístek do naší země? Na chvíli se vrátit zpět a zjistit, že tu není nic nového (alespoň takový pocit jsem měl vždy po krátkém návratu domů) a v klidu po pár dnech fičet zpátky? :)

1 0
možnosti
Foto

Zpatecni letenka minimalne 24 000 Kc... ja kazdopadne domu na chvili poletim, letenku do CR mam, pac me nenapadlo, ze se nebudu vracet... Nicmene mi neco rika, ze me ta navsteva domu akorat rozesmutni, pripadne se mi bude chtit z ruznych duvodu zustat. Takze nevim, jestli tu vsechny veci nechat s tim, ze jedu na prazdniny, anebo radsi vzit s sebou haha.

0 0
možnosti

:-)Pěkný článek, jako vždy. Na obranu Čechů přidám vcelku podobnou historku. U nás v pohraničí jezdili dva řidiči. Třeba Mirek a Karel. Jedu takhle sám z konečné s  Mirkem a on najednou zastaví na kopci. Vystoupí, všude klid, nic se neděje...najednou ho vidím, jak se drží za rám zpětného zrcátka a leze na střechu...slyším kroky po střeše a praskot větve. Mirek leze dolů a dává do kufru velkou větev z třešně.Když vidí můj výraz dodá: "Jsem sadař a už roky chci tuhle starou odrůdu naroubovat, víte jsou to třešně kožatky".Pak mi zbytek cesty vykládá o roubování.

To Karel je vášnivý metalista a rocker, když s ním jede třeba zamilovaný pár, zhasne bus a ohulí celým busem Ozzyho...se Sudetskou krajinou to fakt vypadá pekelně...;-D;-D

2 0
možnosti

P12e90t33r 29M66a10c14h95á84ň

21. 10. 2014 17:10

Kamarád jel onehdá autobusem u nás v Beskydech.Řidič najednou zastavil u rodinného domku,vběhl na zahrádku s kosou,pokosil kousek pozemku,naskočil do autobusu a uháněl dál.

1 0
možnosti
Foto

J54i13r65i 75B97i10l76i58n91a

20. 10. 2014 20:37

Hezky. Asi tam zustanes, jako ja zustal v severni Kanade. :-)

2 0
možnosti

Lucie, není co dodat. Píšete skvěle, že má člověk pocit, že sedí s kámoškou u drinku. Jak jsem psala u dřívějšího blogu, zdá se, že tam patříte. Palec nahoru!

0 0
možnosti

J51a41r53a 39R65a35n82k

21. 10. 2014 5:55

A az uz budes mit pocit, ze bys chtela o kontinent dal, dej mi vedet, muzes sem ke mne na ostrov....Vejce a ja:-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 76
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1774x
"Bukowski s pipinou"

 

Story ze Zélandu a tak vůbec. Ovce, kopce a kopance — můj život, moje kecy, ber, anebo nech bejt.

POZOR, obsahuje ironii, nadsázku a trapný humor. Kdo nemá nic  z toho rád, nebude mít rád ani mě.