Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J86i24ř95í 87L64i65b50e61r

25. 10. 2014 13:09

Už se těším, až vyjde knížka zážitků z Austrálie :-) Krásně napsané, a pokud se u čtení nechechtám, tak mám asi dočasně něco s mimickými svaly.

0 0
možnosti
Foto

Hej. Je to Zeland! :D Kazdopadne me tesi, ze se bavite!! :)

0 0
možnosti
Foto

Tandemový seskok je hrozně nebezpečný. Jak můžete důvěřovat člověku, kterého znáte tři minuty, že vás nezabije?:-) Jen blázen by šel na tandem a proto jsem se raději naučil skákat z letadla sám a stále žiji. Blue Sky. PS: Tiše závidím padání nad Novým Zélandem, úchvatná scenérie. :-)

0 0
možnosti
Foto

No jo, jsem blazen. Ale taky stale ziji, tak dobry :)

0 0
možnosti

Co je "bungy jumping"? 8-o

0 0
možnosti
Foto

Skok z mostu s přivázáním za nohy na laně :)

0 0
možnosti
ZB

Tý jo, dobrý, že bych to taky zkusila?

1 0
možnosti
Foto

J96i10r54i 75B23i18l11i14n40a

10. 10. 2014 6:32

Zdravim ze severu Kanady a tesim se na dalsi clanky. Dobre napsany !!!!

0 0
možnosti
Foto

Zdravim z Queenstown! :) Diky moc :-)

0 0
možnosti
AS

fotky nefungují jenom mně????? Děsná škoda.

Jinak skvěle napsaný skvělý zážitek. Palec R^R^R^

0 0
možnosti
Foto

Rekla bych, ze nejakou dobu tu normalne byly, a pak uz ne... :( Se fakt omlouvam, az prijdu z prace, posvitim si na to...:-/

0 0
možnosti
BD

super styl psaní - to opravdu nemá chybuVVV

0 0
možnosti
MJ

Skvěle napsáno, jako každý Váš článek:-).. Už se těším na další!

0 0
možnosti

Už dlouho jsem se nesmála nahlas! - až teď. :-) Zase super popsané. Palec nahoru! Ještě hodně takových zážitků.:-)

0 0
možnosti
Foto

Me tesi, ze jsem vas rozesmala, to je super :-):-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 76
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1774x
"Bukowski s pipinou"

 

Story ze Zélandu a tak vůbec. Ovce, kopce a kopance — můj život, moje kecy, ber, anebo nech bejt.

POZOR, obsahuje ironii, nadsázku a trapný humor. Kdo nemá nic  z toho rád, nebude mít rád ani mě.