Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JH

J38a85n 30H37a50v10l17i88n74a

9. 10. 2014 13:00

tem kalhotam se rika Nasravacky.....oficialne ;-);-D To me pripomnelo, ze tenkrat v CR leteli Rejoice kalhoty (karovane se zaplatama) a znamym Asijcum se moc libili, takze kdyz pak prileteli znami, tak jich nekolik dovezli

0 0
možnosti
Foto

Myslím, že zatím je to nejpovedenější článek. R^ Jen tak dál :) Já byl v podobné situaci a nakonec se domů vrátil - ale stejně si pořád říkám, jaké by bylo zůstat jinde (a to jsem nebyl až tak daleko od Ostravy :-) ).

0 0
možnosti
Foto

Dik moc :-) Jojo, premejsleni o "co by, kdyby" je potreba se vyvarovat...

0 0
možnosti

Už dobře tři dny vyhlížím blog:-), a říkám si, co s tou Lucií je? A je to tady! A zase superčtení! Lucie, Vy tam musíte zůstat, protože, kdo by nám psal tak skvěle on-line zážitky od protinožců? Díky! Palec nahoru!

0 0
možnosti
Foto

Dekuji :) Haha, se to takhle pokusim vysvetlit mamince :))

0 0
možnosti
Foto

J55i74ř25í 75L43i17b53e72r

8. 10. 2014 11:58

Klobouk dolů! Ač je venku nehezky, po přečtení článku se na mne rozsvítilo sluníčko. Akorát mám v práci problém, abych se nezačal u některých pasáží hlasitě chechtat. Nejen sukňokalhoty a jejich výhody mne dostaly na kolena... R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 76
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1774x
"Bukowski s pipinou"

 

Story ze Zélandu a tak vůbec. Ovce, kopce a kopance — můj život, moje kecy, ber, anebo nech bejt.

POZOR, obsahuje ironii, nadsázku a trapný humor. Kdo nemá nic  z toho rád, nebude mít rád ani mě.