Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

He he, my mame v Malaysii taky Toma. Je cerny jak bota a nasel jsem ho na ulici hodne osklive pokousaneho. Tak jsem ho vzal k veterinari na operaci a od te doby s nama bydli. S tim jeho vecnym rvanim me jednou tak vytocil, ze jsem ho asi ve tri rano honil s obrovskym nadavanim po celem dome. Manzelka tvrdi, ze pry mam tedka u sousedu povest hrubijana :-). Aspon byl po dalsich 24h docela ticho, nez mu zase otrnulo. Jeste k nam chodi kocka, ktere rikame Kocka, a ta nas ma vylozene na hrani, krmeni a hlazeni. Asi se mezi kockami v okole nejak rozneslo, ze v jednom dome bydli blazni, kteri davaji zadarmo krmeni, tak k nam v posledni dobe zacal chodit jeste jeden bily kocour. Ale to uz jsem teda manzelce rikal at ho k nam nepousti. Stejne se s Tomem vecne perou.

2 0
možnosti

J28a91r70a 17R40a72n61k

25. 9. 2014 6:18

:-) ten utrzek z z namky buffetu je v nemcine "pro dospele";-)

1 0
možnosti

To je opět skvělé čtení. Zejména pasáž o školení mě pobavila.:-) Tak ať se daří, a těším se na další pokračování. Palec nahoru!

2 0
možnosti

Jak je to s tou vasi segrou doopravdy? V podstate jsem uveril ze je fakt onou celebritou :-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS