Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J37a67n 55H60a46v91l20i36n39a

24. 9. 2014 10:13

;-D jj, my pouzivali propanbutanovy ohrivac, ten byl super a nevyslo to ani nejak moc draho.....zatopili jsme na hodku dve vecer a pak to jistil perovy spacak a vlnena cepka ;-) Ty baraky jsou silene, na druhou stranu.....uz jste videla auto House mover? Nejprve jsme nechapal, co to je.....pak jsme jednou videl, jak se na NZ stehuje dum......proste se odpoji elektrina, voda, odpad...prijede obrovsky nakladak, nahodi dum a tradaa jinde :-) Takze na stehovani, jsou ty papundeklove domy super ;-D

1 0
možnosti
Foto

;-D Haha no jo, to dává smysl ;-D

0 0
možnosti

Ja bych jim hlavne zakazal ty dreveny baraky s jednoduchejma oknama :-P Resili jsme na NZ neco podobnyho nekolikrat a s identickym scenarem. "Netop, vem si spacak, vypni tu el. decku, nesprchuj se dlouho, .." ad nauseam. Nejlepsi je mit smlouvu, ktera cenu elektriky nadsazuje rovnou.

1 0
možnosti

jste mi propmnela hezky casy v irsku. piste dal, je to prijemne osvezeni.

0 0
možnosti

Víte Lucie, jak Vám "závidím", že mrznete? :-))))) V době našeho mládí jsme se mohli mrznout maximálně na Sibiři. Pěkně si to užívejte, vč.mamlasovitého bytného! Hodně Palec zážitků, ať máte na co vzpomínat.:-)

4 0
možnosti

...ehm...mobil si dělá co chce. Takže palec patří na konec. Palec nahoru!

0 0
možnosti

Uprimne 450NZ$ za elektrinu je docela slusny ucet ;-). Ja jsem se nedavno s manzelkou diky praci docasne prestehoval a doma v Kuala Lumpur jsem zapomel vypnout klimatizaci (teda ja ji nejakym nedopatrenim pri odchodu patrne zapnul ;-O), coz jsem zjistil az po dvou mesicich. Ucet v prepoctu temer 500NZ$ mesicne za elektriku v byte, kde nikdo nebydli me temer zpusobil infarkt. Zvlaste, kdyz takovy ucet nemame ani kdyz tam bydlime :-). Mimochodem za dva mesice se snad konecne vracime do Aucklandu tak jestli tam nekdy budes zvu na kafe ;-).

2 0
možnosti
Foto

:-) Pokud tam budete dlouhodobě, určitě ráda zajdu! :) Zatím se tam ale nechystám.

0 0
možnosti

Kdybyste byla dva roky na vojně, jako za mýho mlada každej pořádnej chlap, tak vás nějakej mráz v noci nemůže rozhodit.

A že pozdravuju babičku. Tiskne si i diskuse? ;-)

0 0
možnosti
Foto

Haha vyřídim :-) Nene, táta jí tiskne jen články:-)

0 0
možnosti
Foto

J57a38n53a 42M31a84j12o55v29á

22. 9. 2014 21:47

Jsem ráda, že jste nezmrzla a píšete, pozdravujte ode mne svou ohřívací lahev R^

1 0
možnosti

Haha, konečně pořadnej blog. Už mám po krk těch rádobyvševědoucích chytrolínů, co z křesla řeší osudy lidstva a plevelí blogy těma věčnejma blábolama. 

Tak jen go on, děvče.

6 2
možnosti

Přesně tak! Napište to ale všem těm ukrajinářum a putinářum:-)

1 0
možnosti

V dětství platilo, že všude jsem byl rád, jen né doma. Dneska jsem rád všude i doma. Všichni cizinci mě připadají fajn, neboť jim nerozumim:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 76
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1774x
"Bukowski s pipinou"

 

Story ze Zélandu a tak vůbec. Ovce, kopce a kopance — můj život, moje kecy, ber, anebo nech bejt.

POZOR, obsahuje ironii, nadsázku a trapný humor. Kdo nemá nic  z toho rád, nebude mít rád ani mě.