Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Díky Netmedium serveru jsem objevil Váš blog a musím uznat - bezva počteníčko:-).R^V

0 0
možnosti

R^ Hezky. Na handlingu jsem vzdycky chtel pracovat (kdyz uz ne jako pilot :). Ale nak to nevyslo. Vidim, ze jsem o dost prisel :-)

0 0
možnosti
Foto

Parádní, baví mne vás číst R^

0 0
možnosti
Foto

Díky! Pokusim se nezahálet, ať máte co :-)

0 0
možnosti

R^:-):-):-) by mne zajímalo, jestli je taková punková i Ruzyně...pěkný blog...

0 0
možnosti
Foto

Haha díky. A nemyslela bych si... v porovnání s Evropou je tu strašně v punku snad uplně všechno:-) Proto se mi tu asi tak líbí:-) Ono to v mnoha případech vůbec není na škodu... neustále se bavim a taky je to prostě celý takový lidštější.

1 0
možnosti

Lucie, díky za blog, kde se člověk dozví něco nového (k čemu se nedostane). A moc hezky se to čte. Palec nahoru! Ať se Vám daří!

0 0
možnosti

Jsem ráda, že jsem Váš blog objevila. Velmi mě Vaše psaní bavíR^:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 76
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1774x
"Bukowski s pipinou"

 

Story ze Zélandu a tak vůbec. Ovce, kopce a kopance — můj život, moje kecy, ber, anebo nech bejt.

POZOR, obsahuje ironii, nadsázku a trapný humor. Kdo nemá nic  z toho rád, nebude mít rád ani mě.