Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Foto story z Údolí prostitutek a Janicina ice bucket challenge

Jak už jsem na sebe práskla dříve, jednou jsem se ulila z práce a vyrazila s Janice na výlet. Bylo to k Mt Cook, nejvyšší hoře na Zélandu. Ne že bysme chtěly vylízt až na vrchol, vybraly jsme track k jezeru Hooker (anglicky "šlapka neboli lehká děva")... no našlapaly jsme se pěkně :)

Ráno jsem byla lehce nervózní, protože fakt hrozně nerada lžu. Obzvlášť lidem, který mám ráda... jako je Glen. Kdybych musela volat, neudělala bych to... neměla bych na to koule. Ale Paula řekla, že vždycky jen pošle sms a nikdo si na to nestěžoval. Ok, sms dám. Vyrazily jsme brzo ráno, a tak jsem si říkala, že mám spoustu času tu sms poslat, a neustále to odkládala. Moji nervozitu zrovna neulehčoval fakt, že jsme se po pár hodinách ocitly doslova mimo civilizaci a neměly žádnej signál. Jako jedna věc je poslat šéfoj lživou zprávu, že je vám blbě, druhá věc je neposlat vůbec žádnou zprávu. V 11 už mě málem vomejvali. Sms se mi nakonec ale poslat podařilo a dostalo se mi i uklidňující odpovědi: "Cool". Ufff.

Na místě určení bylo nádherně :)

 

 

Track vede malebným údolím, několikrát překračujete průzračnou řeku.

 

 

 

 

 

U jezera Hooker bylo pěkně, a tak nic nebránilo tomu provést Janicinu ice bucket challenge, na kterou byla předchozí den nominovaná. Slíbila jsem vše natočit pod podmínkou, že nenominuje mě. Jak lze z fotografií vidět, voda byla doslova ledová, takže perfektní. Já do ní strčila pouze ruku a málem mě to zabilo.

 

 

 

 

Jelikož jsme předem věděly, že akci bude potřeba uskutečnit, plánovaly jsme s sebou ráno vzít kýbl. Jenže jak jsme vstávaly fakt brzo a nestíhaly, kýbl jsme zapomněly. (Stejně jako mou obří svačinu, na kterej jsem pracovala celej předchozí večer.) Duchapřítomně jsme teda vymyslely, že o viddeo záznam poprosíme opodál stojícího německýho turistu a já se po odříkání komentáře chopim igelitky, co nám zbyla po obědě, naberu do ní vodu z jezera a Janice s ní pokropim. Tak se taky stalo, a i když jsem jí tak z půlky minula, výzva se dala považovat za vydařenou.

Když se promrzlá Janice jala převlíkat z promáčenejch hadrů, se zamyšlenym pohledem na plovoucí ledy jsem prohodila, že by stejně bylo mrtě cool, kdyby do tej vody vlezla a mezi ty ledy si lehla. Myslela jsem to pouze jako povzdech nad něčím, na co už je pozdě, ale ona se zasekla a řekla, že to teda udělá znova. Ruka, kterou jsem do nechutně ledový vody vložila, mě ještě pořád bolela, a tak jsem na ni zůstala nevěřícně civět. Nicméně je to kádr, a tak do toho skutečně šla podruhý.

Video zde: http://v.youku.com/v_show/id_XNzYyNTY1MjUy.html

 

Ještě pár fotek po cestě zpět:

 

 

 

 

Od Mt Cook jsme se vydaly k jezeru Pukaki, který je Janicino vůbec nejoblíbenější na Zélandu. Moje doposud taky:)

 

 

Někde tady mě dostihla smska od Chloe, ve kterej se mě tázala, jak je na vejletě. Jelikož jsem jí o tom, že pojedu s Janice vůbec neříkala, došlo mi, že ji povolali místo mě do práce a jí je to úplně jasný. Cejtila jsem se provinile a potupně se omlouvala, ale naštěstí mi to neměla za zlý :)

Autor: Lucie Menclíková | úterý 28.10.2014 12:26 | karma článku: 18,24 | přečteno: 1622x
  • Další články autora

Lucie Menclíková

Co bylo v dopise

Přeloženo do češtiny, samotnou mě pobavilo, jak jsem to vzala systematicky haha. Přísahám, že anglicky to nezní tak trapně, ale tak co se dá dělat.

15.10.2017 v 11:20 | Karma: 23,26 | Přečteno: 1083x | Diskuse| Poezie a próza

Lucie Menclíková

Jak se mě ten nahoře snažil uplatit

Druhej den ráno naštěstí vůbec nevim, kde mi hlava stojí, zaspala jsem, a tak chvíli zmateně pobíhám po baráku, bleskurychle na sebe házim oblečení a sedám na kolo. Čeká mě pracovní pohovor.

25.9.2017 v 7:30 | Karma: 19,66 | Přečteno: 890x | Diskuse| Poezie a próza

Lucie Menclíková

Pořádná rána pod pás

Ty největší podpásovky přicházejí přesně ve chvíli, kdy to nejmíň čekáte. Překvapení mám ráda, ale ne ty nemilý. To je to nejhorší, co může bejt.

23.9.2017 v 10:12 | Karma: 22,12 | Přečteno: 1025x | Diskuse| Poezie a próza

Lucie Menclíková

Život bez stereotypů aneb Článek, na kterej není nikdo zvědavej

Život na Zélandu je život bez stereotypů. Funguje tu pohromadě takový množství kultur, že není šance nějaký zakořenit. Nelze najít jeden metr, podle kterýho by se dalo měřit. A je to super.

21.9.2017 v 7:30 | Karma: 36,28 | Přečteno: 5627x | Diskuse| Společnost

Lucie Menclíková

Vampire pipina

Nakonec zafungovalo starý dobrý vydírání. Nevařila jsem ani neuklízela, po baráku se pohybovala zásadně polonahá a při pokusu o jakejkoli kontakt na Jasona ukazovala vztyčenej prostředníček.

26.8.2017 v 16:20 | Karma: 25,64 | Přečteno: 2981x | Diskuse| Poezie a próza
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Rozepře o důchodové reformě i ústavní žaloby. Mluví stínová vláda hnutí ANO

25. dubna 2024  10:15,  aktualizováno  10:43

Přímý přenos V atriu Poslanecké sněmovny probíhá tisková konference stínové vlády hnutí ANO. Poslanci mluví...

Šéf sněmovny Johnson přišel na univerzitu podpořit Židy, dav na něj bučel

25. dubna 2024  10:41

Studenti newyorské Kolumbijské univerzity ve středu pokřikovali a bučeli na předsedu Sněmovny...

Opilé policisty, kteří napadli dívku před nočním barem, inspekce obvinila

25. dubna 2024  10:35

Generální inspekce bezpečnostních sborů (GIBS) obvinila policistu a policistku, kteří napadali v...

Party na veřejných záchodech. Vandalové si přinesli televize, okna zakryli dveřmi

25. dubna 2024  10:34

Veřejné toalety u náměstí 1. máje a Malé ulice v Mimoni se staly místem bujarého setkání. Účastníci...

Quality Hotel Brno Exhibition Centre
RECEPČNÍ

Quality Hotel Brno Exhibition Centre
Jihomoravský kraj
nabízený plat: 30 550 - 30 550 Kč

  • Počet článků 76
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1774x
"Bukowski s pipinou"

 

Story ze Zélandu a tak vůbec. Ovce, kopce a kopance — můj život, moje kecy, ber, anebo nech bejt.

POZOR, obsahuje ironii, nadsázku a trapný humor. Kdo nemá nic  z toho rád, nebude mít rád ani mě.