Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Myles a Lisa se rozešli

WTF?! No jo. Je to neuvěřitelný, jak ty páry, co vypadaj, že jsou naprosto dokonalý a šťastný, vám vždycky nakonec vyrazej dech tím, že se rozejdou, a dvojice, u kterejch to evidentně skřípe, to (více či méně) vesele koulej dál.

Takže Myles s Lisou měli naplánováno vydat se na pár let do Austrálie. Už koupili letenky, domluvili si práci a ubytování, zkrátka zařízeno… když mi Myles oznámil, že je mezi nima konec, měli dva tejdny před odletem. Jako Irové (na rozdíl od nás Čechů) maj možnost vycestovat do Austrálie na Working Holiday vízum, a to na rok, plus pokud splní tři měsíce regionální práce, můžou zůstat další rok. Proto jejich štace taky začínala na velký farmě, kde si ty tři měsíce hodlali pro jistotu odkroutit. Jak už jsem zmiňovala dřív, Lisa je tak trochu pipka, miluje umělý řasy, kadeřníka a vysoký podpatky. Tím, že se do tohohle s Mylesem rozhodla pustit, osobně dokázala, že láska hory přenáší. Farma je doslova v prdeli světa, žádnej signál či internet, nejbližší městečko vzdálený 400 (!) km. Myles byl z dobrodružství nadšenej, Lisa doufala, že to přežije.

Už delší dobu bylo evidentní, že se jí stejská po Irsku, hlavně po rodině. Turnerových je jak psů, má spoustu mladších sourozenců, kvůli kterejm ji trápí výčitky, že jim v pubertě neasistuje jako velká ségra. Mylese to naopak domů ještě netáhlo, naznačoval, že by mu vůbec nevadilo usadit se jinde. Toto je můj odhad na důvod rozchodu - ačkoli už karty byly rozdaný, Lisa se těsně před akcí rozhodla je položit. Můžu ale jen hádat, Myles zatím nemá koule na to se o tom bavit. Každopádně to pravděpodobně bylo spíš takový dovršení dlouhotrvajících problémů (který na nich teda ale sakra nebyly znát), jak už to v pětiletejch vztazích bejvá…

Pravdou nicméně zůstává, že se zase jednou ukázalo, jakej jsem totální dement a ignorant. Jak jsem předeslala, s Mylesem už nebydlím, nicméně jsme si pořád hodně blízký a trávíme spolu kupu času. Jednou mi takhle zavolal, jestli nemám na půjčení spacák, přibližně na dva tejdny. Řikám no problem, bro, ať se pro něj staví, a přemejšlim, kam jako jede na dva tejdny a hlavně, že se nezeptal, jestli nechci jet taky. A tak když se objevil ve dveřích, zvědavě jsem se vyptávala, co to je za akci. No mělo mi přijít divný už to, že zatuhnul mezi futrama a nešel dál, ale to by si nejdřív ten, co mi stojí na vedení, musel na chvíli poodstoupit.

„Hej a kam teda vyrážíš??“

„No, to ještě není úplně jistý…“ utrousil vyhýbavě. (Oká, teď zpětně vim, že vyhýbavě, předtim jsem si prostě říkala, že asi nemaj přesnej plán.)

„Aha…“

Normálně mu huba jede víc jak mně, ale nereagoval zhola nijak. Jen tam tak křečovitě stál ve dveřích a očima mě zoufale prosil, ať už ho nechám jít (haha, to mi taky samozřejmě došlo až pak). No jo, jenže já na něj vyklopila další dávku stupidních otázek jako normálně, až jsem z něj chudáka nakonec vydolovala, že se s Lisou rozešli a on teď ty poslední dva tejdny bude spát u kámoše. Načež jsem zůstala čumět jak péro z gauče, ale místo toho, abych si uvědomila, jakej jsem idiot, jsem ho ještě pomučila dotazem, jestli je to definitivní a jestli pořád jedou spolu do tej Austrálie. Pípnul, že jede sám a že o tom teď fakt není schopnej mluvit. A tak jsem se konečně omluvila a nechala ho jít. Jakmile za ním zaklaply dveře, Jason (kterej celou dobu seděl v křesle a koukal na fotbal) po mně seknul znechuceným pohledem a prohlásil, že to, že Myles nechce mluvit, bylo tak kurevsky evidentní, že by to došlo i člověku s půlkou mozku a po mrtvici. Dokonce se mi to v jednu chvíli snažil naznačit tím, že mrtě zesílil televizi, ale se mnou to ani nehlo. Mám holt výdrž no.

Mylesovi jsem se pak potupně omluvila smskou a on odpověděl, že se tím vůbec nemám trápit a v pohodě. No, tak uvidíme, jak tohle nakonec dopadne.

Autor: Lucie Menclíková | úterý 18.4.2017 22:38 | karma článku: 23,42 | přečteno: 1118x
  • Další články autora

Lucie Menclíková

Co bylo v dopise

Přeloženo do češtiny, samotnou mě pobavilo, jak jsem to vzala systematicky haha. Přísahám, že anglicky to nezní tak trapně, ale tak co se dá dělat.

15.10.2017 v 11:20 | Karma: 23,26 | Přečteno: 1082x | Diskuse| Poezie a próza

Lucie Menclíková

Jak se mě ten nahoře snažil uplatit

Druhej den ráno naštěstí vůbec nevim, kde mi hlava stojí, zaspala jsem, a tak chvíli zmateně pobíhám po baráku, bleskurychle na sebe házim oblečení a sedám na kolo. Čeká mě pracovní pohovor.

25.9.2017 v 7:30 | Karma: 19,66 | Přečteno: 888x | Diskuse| Poezie a próza

Lucie Menclíková

Pořádná rána pod pás

Ty největší podpásovky přicházejí přesně ve chvíli, kdy to nejmíň čekáte. Překvapení mám ráda, ale ne ty nemilý. To je to nejhorší, co může bejt.

23.9.2017 v 10:12 | Karma: 22,12 | Přečteno: 1025x | Diskuse| Poezie a próza

Lucie Menclíková

Život bez stereotypů aneb Článek, na kterej není nikdo zvědavej

Život na Zélandu je život bez stereotypů. Funguje tu pohromadě takový množství kultur, že není šance nějaký zakořenit. Nelze najít jeden metr, podle kterýho by se dalo měřit. A je to super.

21.9.2017 v 7:30 | Karma: 36,28 | Přečteno: 5627x | Diskuse| Společnost

Lucie Menclíková

Vampire pipina

Nakonec zafungovalo starý dobrý vydírání. Nevařila jsem ani neuklízela, po baráku se pohybovala zásadně polonahá a při pokusu o jakejkoli kontakt na Jasona ukazovala vztyčenej prostředníček.

26.8.2017 v 16:20 | Karma: 25,64 | Přečteno: 2981x | Diskuse| Poezie a próza

Lucie Menclíková

Spor o prdy

Máme tu první zásadní problém, kterej se stal zdrojem uštěkanejch hádek, ublíženejch vydíracích manévrů a demonstrativního třískání dveřma. A jak se dalo při Jasonově svéráznosti očekávat, je to samozřejmě něco naprosto bizarního.

24.8.2017 v 12:57 | Karma: 35,63 | Přečteno: 5691x | Diskuse| Cestování

Lucie Menclíková

To je dost, táto, žes mě konečně taky někam vyvez

Jak Jason slíbil, tak se taky stalo. Dvoudenní výlet - jupííí! Jedeme až úplně na jih do Bluffu - nejjižnější město na Jižním ostrově, proslulý vynikajícíma ústřicema (FUJ, těch já se teda určitě zdržím).

21.8.2017 v 14:33 | Karma: 25,04 | Přečteno: 2072x | Diskuse| Cestování

Lucie Menclíková

Jasonovo nové já aneb Kde spal táta??

Co jsem se vrátila z vejletu, je Jason jako vyměněnej. Dalo by se říct, že je až MILEJ. Asi mu hráblo.

30.10.2016 v 16:28 | Karma: 25,11 | Přečteno: 1045x | Diskuse| Cestování

Lucie Menclíková

Christchurch a co z něho zbylo

Christchurch je město mnoha tváří, který ve mně zanechalo fakt rozporuplný pocity. Žádná z těch tváří není krásná, jsou spíš ztrhaný a zapatlaný make-upem, nicméně se jim nedá upřít zvláštní kouzlo.

29.6.2016 v 18:40 | Karma: 22,49 | Přečteno: 1186x | Diskuse| Cestování

Lucie Menclíková

Západní pobřeží Irish style, foto story part 3

Greymouth je prašná díra jak z Divokýho západu, hospody se nápadně podobaj tamějším saloonům. Divim se, že tady nepoletujou takový ty chuchvalce slámy.

10.1.2016 v 17:45 | Karma: 20,58 | Přečteno: 787x | Diskuse| Cestování

Lucie Menclíková

Západní pobřeží Irish style, foto story part 2

Druhej den nás čekal vejšlap na ledovec Franz Josef: do krpálu deštným pralesem a po kluzkejch šutrech, ale vyfasovali jsme spešl ohozy i boty, a taky sexy průvodce.

9.1.2016 v 20:34 | Karma: 19,09 | Přečteno: 620x | Diskuse| Cestování

Lucie Menclíková

Západní pobřeží Irish style, foto story part 1

To mi takhle ráno volá Myles, že za nima s Lisou přijeli dva irský krajani a chystaj se na čtyřdenní road trip po zélandským West Coast. A maj jedno volný místo v autě.

30.12.2015 v 7:00 | Karma: 22,45 | Přečteno: 741x | Diskuse| Cestování

Lucie Menclíková

Chlapci a chlapi

A tak jsem začala Jasona poznávat z úplně jiný stránky. Ukázalo se, že není jen přerostlý děcko, co se většinu času chová jako dement a nikdy nemluví vážně, ale taky chlap, kterýmu chybí táta a život s nim párkrát pěkně vyjebal.

29.12.2015 v 17:35 | Karma: 20,77 | Přečteno: 1217x | Diskuse| Cestování

Lucie Menclíková

Lásky jedné tmavovlásky V.:)

Když se ráno vzbudim, moje první myšlenka zní: no do prdele. Do prdele, do prdele, do prdele. A to ani ne tak proto, že sotva stíhám do práce.

27.12.2015 v 21:16 | Karma: 23,09 | Přečteno: 1653x | Diskuse| Cestování

Lucie Menclíková

Lásky jedné tmavovlásky V.?

Zuzana se sekla – netrvalo to dva tejdny, ale devět dní. No kdo by to řek? Já teda ne. Seběhlo se to následovně:

6.11.2015 v 9:27 | Karma: 22,79 | Přečteno: 1779x | Diskuse| Cestování

Lucie Menclíková

Fat bitch a trapná masáž

Čas vrátit se zpátky do současnosti – do domku na kopci, kterej sdílím s potrhlým policistou a pravděpodobně taky myší a vačicí.

31.10.2015 v 21:04 | Karma: 22,33 | Přečteno: 1146x | Diskuse| Cestování

Lucie Menclíková

Run, Forest, Run! aneb Hornice na útěku

V hostelu jsme naštěstí moc dlouho nezůstaly, po tejdnu následovalo stěhování k letišti a čupr Devonovi, se kterým jsem získala novou běžeckou trasu.

28.10.2015 v 20:55 | Karma: 20,06 | Přečteno: 847x | Diskuse| Cestování

Lucie Menclíková

Uctívačka dortů nehází flintu do žita

Jak už jsem předeslala v minulým článku, potom, co mi pohled na váhu přivodil menší infarkt, jsem se rozhodla začít se sebou něco dělat. Ne že by mě tohle rozhodnutí nějak znenadání osvítilo, v minulosti proběhlo už několikrát.

26.10.2015 v 19:37 | Karma: 26,00 | Přečteno: 1068x | Diskuse| Cestování

Lucie Menclíková

Blues stárnoucí uctívačky dortů

Dovolím si na chvíli odbočit, aneb čas na tlustou vsuvku. O tom, jak mi věk a velikost pozadí přerostly přes hlavu.

10.8.2015 v 19:07 | Karma: 24,78 | Přečteno: 1311x | Diskuse| Ona

Lucie Menclíková

Lásky jedné tmavovlásky IV. - Jak mě rybář zpráskal prutem

Přemejšlela jsem, že tuhle epizodu snad vynechám, páč je to už vážně trapný... Ale tak jednou jsem se rozhodla jít s kůží na trh, tak bych ji tam měla vynýst celou, no ne? Ou jé, směle do toho.

4.8.2015 v 9:27 | Karma: 22,59 | Přečteno: 1567x | Diskuse| Cestování
  • Počet článků 76
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1774x
"Bukowski s pipinou"

 

Story ze Zélandu a tak vůbec. Ovce, kopce a kopance — můj život, moje kecy, ber, anebo nech bejt.

POZOR, obsahuje ironii, nadsázku a trapný humor. Kdo nemá nic  z toho rád, nebude mít rád ani mě.