Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

24. 5. 2014 Růže od tučňáka

Občas mi někdo pošle email, že čte můj blog a přijde mu to fakt vtipný. To samozřejmě potěší. A tak mi napsal i jeden týpek, co na oplátku za moje psaní, kterým se baví, nabízel, že kdybych někdy potřebovala v ČR něco zařídit,

nemám se na něj váhat obrátit. Nejdřív jsem z toho chytla výtlem a chtěla jsem ho s díky odmítnout a vysvětlit, že nejsem sirotek, a dokonce mám i kamarády. V souvislosti s tim sirotkem jsem si ale po pár dnech uvědomila, že moje máma má o víkendu narozeniny. A že chlápek psal, kde bydlí... shodou okolností je to jen patnáct kiláků od ní. Aha! Tak jsem ho poprosila, jestli by se za ní teda nestavil a nedal jí ode mě kytku.

Přišlo mi to jako dobrej fór, máma nebude chápat, která bije. Když se se svým geniálním nápadem svěřuju ségře, podotkne, že mimochodem děkuje za přání k svátku. A kurva. Hlavně že když měl asi před tejdnem svátek její pes, tak to jsem si vzpomněla.


 
Chlápek je muž činu a s návrhem bez váhání souhlasí. Ptá se na detaily toho, jak máma bydlí, jak se dostane dovnitř a taky jestli máme psa. Pak si uvědomuje, že to zní, jako kdyby se jí chystal vykrást, a omlouvá se. Chvíli se zarazim nad tím, co to vlastně dělám, ale protože jsem blázen, píšu, že v pohodě, svěřuju mu všechny detaily a informuju ho, že psi jsou dva mentálně narušený jorkšíři, co si mindrák ze svojí velikosti léčej chrčivým štěkotem, ale máma si je určitě pochytá. To, že téměř všichni příbuzný a známý od nich maj díry v kalhotách přibližně ve výšce kolene, vynechávám. Taky vymejšlíme scénář pro případ, že by mu otevřel mamčin přítel, a já se ho snažim přesvědčit, že jako cizí chlap, co jí nese obrovskou kytku, určitě nedostane pěstí. Sestru pověřuju, aby mámě zavolala a nenápadně se poptala, jakej má plán na víkend, abych věděla, kdy bude doma.
 
Po obdržení informace, že by v sobotu dopoledne neměla být nikde odjetá, dolaďuju s odvážlivcem detaily a on potvrzuje vyzvednutí kytky a slibuje akci provést. Vytisknul jí ode mě i vzkaz opatřenej novozélandskou pětidolarovou bankovkou s tučňákem, aby věděla, odkud vítr vane. Při jeho psaní mi téměř ukápla slza, a tak jsem si říkala, co to teprv udělá s ní.
 
V osudný den dopoledne jsem já měla noc a nacházela se kdesi v baru. Byla jsem ale lehce asociální, protože jsem netrpělivě čekala na zprávu od chlápka, jak to celý dopadlo. Kolem půlnoci mi konečně hlásil, že nastal zádrhel, protože v domě nebyla ani noha. Hm, ségra je hovno detektiv. Nicméně se na mámu doptal sousedů, shodou okolností rodičů jejího přítele, který na něj sice koukali fakt dost divně, ale potvrdili, že je na správným místě. A tak kytici naaranžoval i se vzkazem před dveře a vzal kramle. Pffff, škoda.
 
Zanedlouho jsem obdržela i e-mail i od maminky. Museli se těsně minout. Psala, že jsem překonala všechny chlapy jejího života a jsem nejlepší. (Pokud to některej čtete – sorry.) A ona že zas překonala první pokus o infarkt. Když obsílku objevila, propukla v pláč, a dokonce jí přišli uklidňovat i ty sousedi, co si mysleli, že dělá z jejich syna paroháče.
 
Takže tímto bych chtěla ještě jednou moc poděkovat Viktorovi, muži, co udělal radost mojí mámě – což je věc, na kterou nejsou žádný díky dost dlouhý. Máš to u mě:)
 

 

Autor: Lucie Menclíková | úterý 10.6.2014 4:40 | karma článku: 29,12 | přečteno: 3374x
  • Další články autora

Lucie Menclíková

Co bylo v dopise

Přeloženo do češtiny, samotnou mě pobavilo, jak jsem to vzala systematicky haha. Přísahám, že anglicky to nezní tak trapně, ale tak co se dá dělat.

15.10.2017 v 11:20 | Karma: 23,26 | Přečteno: 1083x | Diskuse| Poezie a próza

Lucie Menclíková

Jak se mě ten nahoře snažil uplatit

Druhej den ráno naštěstí vůbec nevim, kde mi hlava stojí, zaspala jsem, a tak chvíli zmateně pobíhám po baráku, bleskurychle na sebe házim oblečení a sedám na kolo. Čeká mě pracovní pohovor.

25.9.2017 v 7:30 | Karma: 19,66 | Přečteno: 890x | Diskuse| Poezie a próza

Lucie Menclíková

Pořádná rána pod pás

Ty největší podpásovky přicházejí přesně ve chvíli, kdy to nejmíň čekáte. Překvapení mám ráda, ale ne ty nemilý. To je to nejhorší, co může bejt.

23.9.2017 v 10:12 | Karma: 22,12 | Přečteno: 1025x | Diskuse| Poezie a próza

Lucie Menclíková

Život bez stereotypů aneb Článek, na kterej není nikdo zvědavej

Život na Zélandu je život bez stereotypů. Funguje tu pohromadě takový množství kultur, že není šance nějaký zakořenit. Nelze najít jeden metr, podle kterýho by se dalo měřit. A je to super.

21.9.2017 v 7:30 | Karma: 36,28 | Přečteno: 5627x | Diskuse| Společnost

Lucie Menclíková

Vampire pipina

Nakonec zafungovalo starý dobrý vydírání. Nevařila jsem ani neuklízela, po baráku se pohybovala zásadně polonahá a při pokusu o jakejkoli kontakt na Jasona ukazovala vztyčenej prostředníček.

26.8.2017 v 16:20 | Karma: 25,64 | Přečteno: 2981x | Diskuse| Poezie a próza
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Nejednáme. Na obzoru je stávka soudních pracovníků, požadují vyšší platy

25. dubna 2024

Premium Odvádějí vysoce odbornou práci, musejí skládat speciální zkoušky, někdy sami vypracovávají drobná...

Pokroková nenávist k Židům. Jak se z univerzit v USA staly filiálky Hamásu

25. dubna 2024

Premium Na elitních amerických univerzitách vyhánějí Židy takovým stylem, že to tam vypadá jako v Německu...

Karafiátovou revoluci zažehla jediná píseň. Portugalsko vyvedla z diktatury

25. dubna 2024

Málokterá revoluce je spojena s písní a květinou, jako se to stalo té portugalské. Před 50 lety se...

Chtěl se odpálit během olympiády v Paříži. Ve Francii zatkli 16letého hocha

24. dubna 2024  22:47

Kriminalisté ve Francii v úterý zadrželi 16letého mladíka francouzské národnosti, který na...

  • Počet článků 76
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1774x
"Bukowski s pipinou"

 

Story ze Zélandu a tak vůbec. Ovce, kopce a kopance — můj život, moje kecy, ber, anebo nech bejt.

POZOR, obsahuje ironii, nadsázku a trapný humor. Kdo nemá nic  z toho rád, nebude mít rád ani mě.